Vaikuttajamarkkinointi

Takaisin palveluihin
Jokaisella toimialalla, sekä b2b että b2c markkinassa, löytyy vaikuttajia, joiden mielipiteillä, valinnoilla ja toiminnalla on valtava merkitys yrityksille. Usein vaikuttajamarkkinointi nähdään nimenomaan kuluttajamarkkinoinnin sektorilla tarpeelliseksi, vaikka esimerkiksi lobbaamista on harjoitettu iät ajat etenkin politiikan ja julkisten hankkeiden yhteydessä.

Digitaalinen media ja oman äänen kuuluville saaminen, sekä toisaalta myös disinformaatio somessa, ovat tehneet vaikuttajakentästä  pirstaleisen, mutta myös entistä vaikutusvaltaisemman.

Vaikuttajamarkkinointi on tehokasta, niin hyvässä kuin pahassa. Vaikuttajayhteistyötä suunniteltaessa Crazy Diamonds ottaa huomioon lukuisia kirjoittamattomia sekä kokemuksen nostamia huomioita. Vaikuttajaa valitessa meillä on myös käytössä laadukkaat mediaseuranta- ja vaikuttajamarkkinointityökalut ja -teknologiat.

Opi lisää palveluistamme:

HakukonemarkkinointiLiidien generointiVideomarkkinointiPalvelumuotoiluKotisivutVaikuttajamarkkinointiNatiivimainontaGoogle AdsLinkedIn-markkinointiGoogle AdwordsFacebook- ja Instagram-markkinointiYoutube-markkinointi