YouTube -kanavan brändäys on loistava mahdollisuus luoda ammattimainen ja yhtenäinen kuva yrityksestäsi YouTubessa.

Kanavan visuaalisen ilmeen yhtenäisyys ja muut pienet yksityiskohdat otsikoinnista kuvaukseen ovat erityisen tärkeitä brändimielikuvan luomisessa. Oletko tehnyt kaikki mahdolliset toimenpiteet, jotta tilisi olisi mahdollisimman hyvä?

Näillä ohjeilla onnistut!

Yhteinen visuaalinen ilme

Tarkista, että visuaaliset elementit ovat kunnossa:

-         kansikuva

-         videoiden thumbnailit

-         soittolistat

Mitä yhtenäisempi visuaalinen ilme on, sitä parempi. Voit esimerkiksi luoda saman aihepiirin tai sarjan videoille saman väriset thumbnailit.

Hakukoneoptimointi

Tekstit ovat visuaalisuuden lisäksi tärkeä osa kanavaa

Muista hakukoneoptimointi! Tarkista, että sinulla on kunnossa:

-         videoiden otsikot

-         videoiden kuvaukset

-         kanavan kuvaus

-         tagit

Kiinnostava ja mahdollisimman hyvin videon sisältöä kuvaava otsikko on hyvä. Mieti, millä hakusanoilla haluaisit videon löytyvän.

Onko kaikki nyt valmista?

Kuvittele katsovasi YouTube tiliäsi toisen silmin. Katso tiliä sellaisen henkilön näkökulmasta, joka ei ole koskaan ennen kuullut tai nähnyt mitään brändiisi liittyvää. Tekeekö sivu vaikutuksen ja onko se selkeä?

Vie markkinointisi uudelle tasolle!
Varaa maksuton konsultointi
...