Loading

Ollako vai eikö, meillä on sinulle vastaus

—Usein kysyttyä

Haluamme pitää tekemisen ja osaamisen talon sisällä, miten te voitte tässä tilanteessa olla avuksi?

Olemme toimineet pitkään alalla. Tämä on tuttu tilanne ja autamme mielellämme. Tähän on kaksi ratkaisua:
1. Teemme aloitustoimet, jossa kartoitamme nykytilan ja kerromme, mitä kannattaa muuttaa ja miten. Toisaalta määrittelemme yhdessä teille tärkeät mittarit toiminnan kehittämiseen. Kuukausittain autamme yhdessä määritellyissä asioissa, jotta saatte parhaan hyödyn markkinoinnista.
2. Mikäli teillä ei ole itsellä riittävästi aikaa toteuttaa kaikkia toimenpiteitä, tarjoamme ratkaisua, joka sisältää sekä konsultointia että osittain tekemistämme kuukausittain.

Meillä on hyvää sisältöä somessa ja haluamme pitää sen itsellämme. Emme kuitenkaan saa tehoa irti sisältöjen markkinoinneista, voitteko auttaa?

Tämä on tyypillinen tilanne mihin törmäämme jatkuvasti. Toimiva sisältö tulee osata kohdistaa oikeille kohderyhmille. Markkinoinnit ovat välttämättömiä, jotta orgaaninen näkyvyys tehostuu ja tavoittaa paremmin oikeat tahot. Tässä osaamme auttaa; tarkastelemme sisältöjä kokonaisuuksina ja jaamme sen kohderyhmille sopiviksi tavoitteisiin peilaten. Kaikki tapahtuu vuorovaikutuksessa teidän kanssa, varmistaen yrityksen äänen säilymisen ja vahvistumisen. Usein toimimme niin, että tuotatte sisältöä kuin ennenkin ja me autamme mainonnan ja markkinoinnin tekemisessä, sekä sen ymmärtämisessä ja kehittämisessä paremmaksi.

Meillä ei ole sisältöä lainkaan ja emme ehdi sitä tuottaa, joten emme voi markkinoida tai mainostaa. Miten voitte auttaa meitä?

Tämä on ollut yksi suurimmista syistä perustaa Crazy Diamonds: Rakensimme heti alusta alkaen tehokkaat prosessit liikkuvan ja still-kuvauksen osalta. Lisäksi meillä on taitavia sisällöntuottajia ja markkinoinnin suunnittelijoita, jotka pystyvät tuottamaan olemassa olevasta sisällöstä tehokasta mainontaa ja markkinointia. Kartoitamme tilanteen ja ehdotamme parasta ratkaisua tilanteen ja budjetin huomioiden.

Ettehän te voi tehdä meille markkinointia jos emme osallistu siihen itse ollenkaan, koska ette tunne ja tiedä tuotteitamme ja palveluitamme, miten olette tämän ratkaisseet?

Ymmärrämme hyvin, että meillä ei ole eikä voikaan olla jokaiselta toimialalta substanssi-osaamista, jolloin jostakin tietoa on saatava. Normaalitilanne on kuitenkin se, että yrityksellänne on verkkosivut, jossa olette kertoneet tuotteistanne ja palveluistanne potentiaalisille asiakkaillenne. Jos he sen pohjalta osaavat olla teihin yhteydessä, niin osaamme mekin sen pohjalta rakentaa tehokasta markkinointia. Prosessi etenee niin, että sovimme kaikista markkinoitavista toimintanne osa-alueista ja toisaalta siitä, mitkä ovat tavoitteet ja budjetit.

Olemme laajentamassa muihin maihin, onnistuuko teiltä markkinointi muihin maihin myös?

Onnistuu, olemme pitkän kokemuksemme myötä toimineet useilla kymmenillä markkina-alueilla. Maailma kuitenkin muuttuu ja siksi meillä on käytössämme tehokkaimmat työkalut, yhteistyöverkostot ja teknologiat opiskella sen hetkisiä markkinoita ja niiden lainalaisuuksia. Teemme aina alkukartoituksen, jossa selvitetään nykytila, kilpailijat ja muut kansainvälistymiseen vaikuttavat tekijät. Laajan verkoston myötä saamme puuttuvat palaset tarvittaessa helposti käsiimme. Olemme tehneet Crazy Diamondsin aikana jo yli kymmeneen maahan markkinointia.